Dienstverlening, dienstverlening en dienstverlening

“Dat is waar de Truienaar recht op heeft, daarvoor betaalt zij/hij belastingen.
VOORUIT garandeert dat als we kunnen meebesturen na de gemeenteraadsverkiezingen van zondag 13 oktober 2024”, zegt Ludwig Vandenhove.

“De basistaken, zoals onderhoud van het openbaar domein (wegen, groen, voet- en fietspaden), zijn de laatste keren sterk verwaarloosd door het cd&v-N-VA-Open Vld-bestuur.
Dat opnieuw veranderen, is een topprioriteit voor VOORUIT.

Wij zorgen voor degelijke wegen en stoepen, goed berijdbare wegen, ook in de winter, pakken de wateroverlast, als gevolg van de klimaatverandering, aan en het groenonderhoud krijgt opnieuw de aandacht, die het nodig heeft.
Dat zijn allemaal zaken, die de burger nauw aan het hart liggen.

Procedures en papierwerk moeten eenvoudiger.

De bevolking moet zowel met afspraak, als zonder afspraak tijdens de openingsuren terechtkunnen in het stadskantoor.
Het stadspersoneel en de politici staan ten dienste van de Truienaren, zij zijn de klanten, die hen via belastingen betalen.

Het stadscentrum moet voor iedereen vlot en veilig bereikbaar zijn, vanuit alle locaties op het grondgebied.
Of je nu met de auto, met de fiets, te voet of met het openbaar vervoer naar de stad komt.

Iedereen moet van de dienstverlening kunnen gebruikmaken.
Iedereen telt mee, oud of jong, uit het dorp of uit de stad, gezond of ziek, autochtoon of allochtoon.

Kan dit allemaal met de slechte financiële toestand van de stad? Ja, als er echt prioriteiten gesteld worden, wat de laatste twee legislaturen net niet gebeurd is. Bovendien is een goede dienstverlening een zaak van goede organisatie.

VOORUIT garandeert een performante stad op maat van elke burger.(1)”
___